Úryvek z milostného dopisu

15.04.2010 12:06

Ahoj Peťo,


mám pro Tebe poslední příběh Šeherezády a pár informací, které ti dlužím a které jsem si nechala nakonec.

Kdysi dávno jsi vyjádřil obavy, že bys vedle mě, měl neustále strach, že mě jednoho dne přestaneš bavit a já Tě opustím. Hrál jsi moji hru a ptal ses, kdy už mě to přestane bavit. Hodně jsem o tom přemýšlela. Ohledně toho přemýšlení na mě máš dobrý vliv

Skutečně jsem schopná opustit chlapa, pokud ho nemiluji a milovat ho mohu, jen když ho mohu obdivovat a vážit si ho.

Nejsem zamilovaná tak, abych neviděla všechny tvoje špatné vlastnosti, ale na druhé straně vidím i ty, pro které tě miluji. A tos mě naučil TY.

„Život je škola a my jsme tady, abychom se něco naučili.“ Já se mám v tomhle životě naučit trpělivosti, toleranci a lásce.

Dnes už jsem si jistá, že bych udělala všechno proto, abys mě nikdy neměl důvod opustit a vím, že ani já bych tě neopustila.

Ještě nikdy jsem nepotkala chlapa, vedle kterého bych chtěla zestárnout. S Tebou bych se na to docela těšila. Dovedu si živě představit, jak v 80ti letech vyprávíš vnoučatům, jak jsi vyhodil babičku z práce

..................pokračování příště