Dopis, který nikdy neodešel

09.11.2013 10:16

Ahoj lásko,

 

promiň, ale nedokážu se tomu oslovení ubránit. Prostě to tak mám na věky věků, Amen. Tak to neřeš. Tohle je asi poslední dopis, který Ti píšu. Dopisy nemají chybu. Mám prostor vyjádřit, co chci a co cítím a nikdo mi do toho nekecá J. Teď už chybí jenom to, aby si ho příjemce přečetl. 

 

Vezmu to zkrátka. Mám úžasnou práci. Už zase lítám vysoko nad zemí. Žiju klidný a spokojený život a to stejné přeju i Tobě.

Všechno, co se stalo, mělo svůj důvod a hluboký smysl a já se to snažila brát s pokorou, i když to bylo mnohdy hodně těžké. Přesto ničeho nelituji! Díky Tobě mám víc, než většina lidí, mám ve svém srdci LÁSKU. Doufám, že naše příští setkání, v příštím životě oba zvládneme mnohem lépe než v tomto. A naše duše budou moci žít v pokoji. Děkuji a miluji Tě. V.

P.S. Víra, láska a naděje nikdy neumírá.