4) Speciální přání

06.11.2013 08:38

V sobotu jsem pozvaná na mejdan. Kamarádka Eva má kulaté narozeniny a já pořád ještě nevymyslela žádný dárek. Lámala jsem si s tím hlavu a přitom chatovala s Jolanou.

J: „To ti neporadím, končím, jdu koukat s manželem na film. Asi u toho stejně usnu. A pak si ještě budu muset splnit manželské povinnosti. Ach jo, mám já to ale těžký chlebíček. Sladkou dobrou noc.“

V: „To mě chceš naštvat nebo co? Petřeee!!!“

J: „Ale ne, promiň! Jen jsem tak vyřízená, že nestíhám uspokojit jeho poptávku. To je celý. Tak jsem si jenom posteskla a nedošlo mi, že pláču na špatném hrobě. Promiň zlato.“

V: Jj, jako vždycky, na špatném hrobě. Já budu mít za chvíli svatozář. Dneska jsem zase několika ženáčům na netu vysvětlovala, že mě zadaní chlapi nezajímají. A to bylo furt, copak jsem „nemocnej“? Musela jsem přitvrdit. Ne, nejsi nemocný, pro mě jsi malomocný. Je to zbytečná ztráta času. Se urazili, tedy většina. Zůstali čtyři vytrvalci, kteří to rvali přes IQ, ti to ještě zkouší dál J.“

J: „Pa a nešlap si po štěstí. Nebo ti budu muset koupit k narozeninám robertka.“

V: „Hahaha.“

J: „Svýho Petra Ti nabízet nebudu, protože bys ještě mohla kývnout, známe takový, že jo J. Nakonec řekneš Petr jako Petr, že.“

V: „To je ono!  Já té Evě koupím robertka!  Super nápad!  Jj, všechny informace se ke mně dostávají přesně v okamžik, kdy to potřebuji J. Díky, díky, díky. “ 

J: „Prosím, rádo se stalo!“

V: „Alespoň ho vyzkouším a pak si ho třeba koupím taky. Protože za chvíli mi to bude jedno, Petr nebo Pavel.“

            Prodejnu s erotickým zbožím jsem si našla na netu a vyrazila do ulic.  Ale ouvej. Hlavním sortimentem byly potřeby pro rybáře. A zrovna se tady „vykecávali“ 3 rybáři.  Prodavač odbavil první dva a přišla jsem na řadu já: „Ještě počkám, mám speciální přání.“ Pochopil a obsloužil třetího vyznavače rybolovu. „Tak a teď jsem zvědavá, jak mi poradíte.“ Naštěstí se v mezičase nikdo další neobjevil a tak mě prodavač zatáhl za červený závěs s nápisem „do 18 let vstup zakázán“. Výběr byl ubohý. Moji představu vibrátoru na G bod a zároveň na klitoris se nepodařilo naplnit ani omylem. Jediný zajímavý exemplář byl vibrátor s rotačním pohybem. Ten měl stimulátor poštěváčku. Ale byl nad můj finanční limit.  Musím se orientovat tak, abych dostala přijatelný penis za přijatelný peníz J. Prodavač mi doporučil růžovou silikonovou hrůzu. Na pohmat byl příjemný, a tak jsem se rozhodla, že do něj půjdu. Ještě než dárek předám, budu ho muset vyzkoušet a pak si třeba přijdu pro ten lepší model.