2) Koho budeš píchat...

06.11.2013 08:28

Tak jdeme na to. Základem úspěchu je „ušukat“ miláčka k smrti, nebo k oltáři J. Začala jsem ho svádět. Bosou nohou jsem mu přejížděla po stehně. Nevydržel to, zaplatil a šli jsme domů. Dneska nebude žádné povídání, žádná vana… Nadržená jsem se na něj vrhla, jen taktak si stačil rozepnout košili, protože tentokrát bych ji na něm rozervala, až by knoflíky lítaly. Pak svlékl mě. Všechno naše oblečení se během několika vteřin válelo na zemi mezi botami. Místo předehry mě Petr vysadil na pračku. Zase budu mít na hlavě bouli od zdi, ale nevadí. Miláček navrhl napustit vanu, ale zbytečně. Přesunuly jsme se do postýlky. Všechny deky a polštáře se rozletěly po místnosti… A byl skvělý, divoký a vášnivý sex. V pauze mezi prvním a druhým číslem jsem se ho zeptala: „Koho budeš píchat v Jihlavě?“ Asi jsem ho svou otázkou zaskočila, ale s odpovědí jsem mohla být spokojená: „Tebe, když za mnou budeš jezdit...“ Nic lepšího jsem si nemohla přát. Tenhle chlap nechce sex, ten chce úžasný sex se mnou J.  

  

            Byli jsme unavení, šťastní a spokojení. Až teď, při tulení se Petr rozpomněl na svá „válečná zranění ze sportovek“ a začal skučet při každém dotyku J. Usnul, ale já toho moc nenaspala. Myslela jsem na jeho slova, že bude v novém působišti „píchat“ mě, když to budu chtít, na informaci od Jolany, která mi v kartách vyčetla, že se budu s Petrem do Jihlavy stěhovat. A v neposlední řadě na to, že by dnešní večer a noc mohly definitivně vyřešit naši situaci. Mám plodné dny a Petr bude báječný táta. Rozhodně jsem měla o čem přemýšlet.