2 ) Sex kontra milování

09.11.2013 08:21

Radka pokračovala. Nijak zvlášť se jí do toho nechtělo, ale stál před ní nejkrásnější kluk z celé fabriky. A tak, děj se vůle Boží. Tričko, džíny i kalhotky… ( bylo úplně jedno, že to nebyla krajková tanga :-). Radka si opět ověřila, že vzrušenýmu chlapovi, pramálo záleží,na tom, co má holka na sobě. ) se během chvilky válely po zemi a Radka stála před Alešem úplně nahá. Pak mu pomohla sundat mikinu a šla napustit vanu. Vypadalo to, že bude sex. Aleš ze sebe shodil zbytek ošacení a jako rytíř se vztyčeným kopím, spěchal za Radkou. Otočila se. Byl to hezký pohled. Hmmm, Pěkně rostlý chlap. Jenom škoda, že to s ní vůbec nic nedělalo. Vklouznul za ní do vany. Chvíli se spolu v tom těsném prostoru mazlili, Aleš Radku celou namydlil, nezapomněl ani na prsa, zádíčka, prdelku a nevynechal ani nejdůležitější štěrbinku. Pak si role vyměnili a ještě napůl mokří se přesunuli do ložnice.  

 

 

Jako milenec byl neuvěřitelně pozorný a něžný. A protože už neměla sex víc, než rok, nechala se od něj rozmazlovat a nikam nepospíchala. Během mazlení se jí nezapomněl zeptat, jestli už se jí někdy někdo tahle příjemně a dlouho věnoval. To neměl dělat. Dozvěděl se, že skoro „každej“. A bylo po sebevědomí. Musela jsem se začít smát. Přesně tyhle otázky mi kdysi dávno pokládal Petr. Další podobnost na sebe nenechala dlouho čekat.

Radka pokračovala, jak jí po sexu tvrdil, že je jediná, se kterou kdy byl své ženě nevěrný. A že lituje pouze toho, že už se nesblížili dávno. Pak z Aleše vypadlo, že ji má rád. Přesto, že to Radka cítila, zůstala chladná. Sex kontra milování. Byl to příjemně strávený zbytek večera, se kterým nepočítala, ale byl to jen a jen sex. Přesto, že se Aleš opravdu snažil a užila si mazlení i příjemné masáže zadíček, prdelky a francouzského milování J, neznamenal pro ni tenhle krásný uhrančivý kluk vůbec nic.

 

„Představ si, že se mě ptal, jestli mám gumičky. A já blbá se zeptala do vlasů???“ „Hihihi. No jasně, věděla jsem, jak to Radka myslí. I já si při milování svazovala vlasy, aby nám s Petrem nepřekážely při …“ ach jo…Neubránila jsem se vzpomínce a srovnání mezi sexem a milováním. Jsou to dvě úplně odlišné úrovně. Fyzické a tělesné uspokojení x milování, kdy nad hlavami milenců tančí a objímají se jejich duše.

 

Přála jsem Radce tenhle příjemný úlet, ale uvědomila jsem si, že na povídání o sexu pořád ještě nemám. A začala jsem se bát, že už se to nikdy nezmění.