1) Musím Tě svést

06.11.2013 08:25

Vzala jsem si kabelku a vypadli jsme z penzionu. Ale kam půjdeme? Petr byl ubytovaný s dalším chlapem, u mě na pokoji už spaly 3 holky. Do auta? Jeho oktávie stála uprostřed osvětleného dvora, já svým fordem nepřijela. Jdeme se projít, něco vymyslíme. Petrovy polibky byly stále vřelejší. Tráva byla mokrá, jediné suché místo byla silnice. Miláček sundal mikinu a něžně mě na ni uložil. Bože, jak dlouho už jsem necítila jeho pevné objetí, jeho polibky, jeho prsty ve své jeskyňce. A jeho penis. Zase jsem tekla jako protržená přehrada. Nádhera. I přes všechen vypitý alkohol a nezvyklou polohu Petra především zajímalo, jak se to líbí mně. „S tebou kdekoliv!“ Jasně, že jsme se milování nemohli věnovat jako jindy, ale zase to byl mimořádný zážitek. Dneska v noci mi bude strašně chybět tulení a mazlení pod jednou peřinkou, ale věděla jsem, že nemůžu mít všechno. S tím musím počkat až do jeho útulné garsonky. Poslední pusa na rozloučenou a honem do své postýlky. Svlékla jsem se jako had, všechny věci na jednu hromadu na zem. Osprchovala jsem se a zavrtala pod deku. Mise byla splněna, ale po tom dlouhém odloučení mi to nestačilo. Pořád jsem si ten úžasný sex přehrávala v hlavě. Do rána jsem nezamhouřila oči.